محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۷۲۳۲
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با همتای چینی خود در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای گفت: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین امروز چهارشنبه در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در شهر آستانه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و رایزنی کرد.

رئیس جمهور روسیه در این دیدار بر روند پویا و فعالانه جاری در روند مبادلات تجاری میان دو کشور تاکید کرد. وی همچنین از مهمان نوازی پکن در سفر اخیر خود به چین قدردانی کرد.

پوتین در دیدار با شی جین پینگ ادامه داد: سازمان همکاری شانگهای امروز یکی از ارکان های کلیدی نظم جهانی عادلانه است. مسکو از ریاست چین در سازمان همکاری شانگهای در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ حمایت خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین در ادامه افزود: روابط روسیه و چین امروز بر اساس منافع متقابل و احترام به حاکمیت یکدیگر در راستای منافع دو ملت بنا شده است. تجارت میان روسیه و چین در نیمه اول سال ۲۰۲۴ روند مثبتی داشته است.

این مقام روسیه خاطرنشان کرد: در خصوص مشارکت شی جین پینگ در نشست «بریکس» در کازان امیدوار هستیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->